sobota, 1 września 2012

Sto Piędziesiąt Dziewięć !

Heej ; D Przepraszam, że tak długo nie wchodziłam, ale byłam na wakacjach, a tam nawet internetu nie ma i nie miałam żadnych do bloga materiałów. Ale od dziś będę dodawać częściej. 

Zawsze znajdą się tacy, którzy wola podążać za rozkazami niż myśleć samemu.

Delikatny głos stanowczo przypominający, że wciąż warto oddychać. <3

I nie ważne, czy to grzech mały czy wielki, już w podstawówce mordowałam w myślach nauczycielki.

To jest taka tęsknota, o której oni nie mają pojęcia.

Kiedy klnę, czuję jak spływa na mnie ukojenie.

Nie wypada nam nawet do tego wracać.

Za małolata miałam wyjebane, a teraz tkwie w tym pieprzonym syfie.

Kiedy klnę, czuję jak spływa na mnie ukojenie.

I chuj mnie obchodzi jak tym gardzą na wylot, przyjdzie czas pokażę dziwkom jak bardzo się mylą.

Życie się sypie kiedy ktoś bardzo bliski, ktoś jak przyjaciel ma charakter dziwki.

Słucham tylko siebie, pozostali pierdolą głupoty.

Chciałabym się z kimś spotkać. usiąść i zacząć opowiadać- bez granic, bez barier. Wspominać. wrócić do tamtych czasów. przypominać Sobie wszystko od nowa.

Chodź, pokażę Ci jak bardzo chcę, byś był.

-Tyle razy ci mówiłam, maksymalnie 2 piwa i o 22 w domu! -Kurwa, znowu mi się pojebało. X D 

Jedyny mężczyzna wart mojego uśmiechu. <3

Mam siłę by walczyć, nie mam tylko po co.

Bo lubię gdy sie starasz, gdy z zazdrości Ci odpierdala.

A może właśnie życie na tym polega, aby popełniać wszystkie możliwe błędy?

Jest mi cholernie ciężko patrzeć na Ciebie tak po prostu, jakby nigdy niczego pomiędzy nami nie było.

Spójrz w lustro. Co widzisz? Ja Ci powiem co powinnaś. Powinnaś widzieć dziewczynę, przed którą świat stoi otworem, która nie boi się walczyć o swoje pragnienia, i która każdego dnia smaruje chleb marzeniami. Twoim odbiciem powinien być ktoś kto się nie poddaję, dla kogo słowa "nie da się", to tylko "wymaga więcej czasu". Uwierz, ten obraz zmarnowanego człowieka nie powinien być Tobą.

Nie udław się swoim ego kolego.

No chodź tchórzu, powiedz co zrobiłam źle.

Nie przywracaj dawnych chwil, to kurewsko boli.

Grunt to nie dać po sobie poznać, że rozpierdala nas od środka.

Kolejny przykład na to, jak człowiek stał się szmatą.

To nie żadne fifirifi tylko miłość, frajerska pało.

To kurwa boli. To skurwysyńsko boli. Nie pakuj się w miłość, ziom, bo Cię rozpierdoli.

-Wać panie, udamy się na szlugęsa?
-Wyborny pomysł milordzie.

Jednak kurewsko mi go brakuje, wiesz?

Wkurwiłeś się? chuj mnie to.

Jak jaramy to tonami, jak pijemy to do dna!

Może i jestem suką, ale rasową, a nie skundloną jak Ty.

-kurwa!
- gdzie?! a ja taki nie ogarnięty 

- siema, jak tam studia? pozaliczałeś już wszystko?
- nie no stary, tak jak się umawialiśmy. Twojej laski nie ruszyłem

Zainteresowania ? języki obce, najlepiej męskie.

Nic mnie nie raduje tak, jak pełna paczka szlugów. 


I to wsioo ; D Podoba się ?

14 komentarzy:

nielegalna. pisze...

Nic mnie nie raduje tak, jak pełna paczka szlugów.

xoxolola pisze...

fajny blog!:)
Obserwujemy?

Jess, Chloe, Emilie pisze...

hej, zapraszam na hard-bland-sensitive.blogspot.com, mamy nadzieję, że wyrazisz opinię na temat naszego bloga. jeżeli się spodoba to, prosimy, zaobserwuj nas :) - Emilie

Karolina Usień pisze...

Świetny blog !! :):*
opisy genialne !!

Yvonne pisze...

Świetny blog;)
Zapraszam do siebie:
yvonnes-star.blogspot.com

Magdalena Zych pisze...

swietne inspiracje!
obserwujemy?:*

Magdalena Zych pisze...

swietny blog!
obserwujemy?:*

Agnieszka. pisze...

Śietny jest ten lakier ;))
Zapraszam do mnie ;))
http://agulaaa12.blogspot.com/

Effy. pisze...

Jesteś nastolatką ?
A więc twoim obowiązkiem jest zajrzeć tutaj ^^
http://zyciowy-sarkazm.blogspot.com/
Zostaw po sobie opinie !
Twoje zdanie też się liczy : )

ana..< 33 pisze...

Świetne.! ;o
Fajny blog + zapraszam.< 33

Klaudia M. pisze...

Ładny blog :)
Obserwujemy?
king-stonn.blogspot.com

1DsLover_x3 pisze...

świetne ^^

Mansini pisze...

Kiedy nowa notka?? Czekam :)

Amy K pisze...


I love your blog. What do you think about following each other?

Much Love,
http://amyklundt.blogspot.com/