piątek, 25 maja 2012

Sto Trzydzieści Pięć !

Witajcie ! Jutro Dzień Matki. Macie na jutro jakiś plan co do tego dnia ?

słodka i miła. a pięścią by zabiła.

-to już koniec?-chyba tak, chociaż można by ciągnąć tę historią dalej, bo ona wciąż ma masę kłopotów i smutków, a jej zielone oczy są pełne łez.-dziwna ta twoja bajka-niebajka, ale dobrze się jej słuchało.kim Ty właściwie jesteś ?-kim ja jestem ? może Tobą, a Ty mną? a może obie jesteśmy księżniczkami?może ta bajka-niebajka była naprawdę.-więc opowiedziałaś to wszystko o sobie.po co ?-może po to, żeby otrząsnąć się z tej historii, a może dlatego, że znów jest jesień, a ja mam zielone oczy i czekam...!

'Leniwa idiotka, która myśli, że wszystko w życiu przyjdzie samo. Beszczelna, arogancka, wulgarna, ordynarna, uparta, nieznośna, rozkapryszona, pyskata gówniara. Rozpieszczony bachor do granic możliwości przesiąknięty egoizmem. Naprawdę zabolało, wiesz? To co wydawało się być przeszłością znowu uderzyło mnie w twarz. Gdy dusiłam się płaczem zrozumiałam, że ta przeszłość wciąż we mnie żyje. To chciałeś usłyszeć?'

gdzie jest uśmiech, który pocieszał innych?

Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia.♥



'Cześć jestem facetem; najpierw z tobą poflirtuje, potem zawrócę ci w głowie, będę z tobą pisał bo przecież na początku tak trzeba. Będę zaczepiał twoje koleżanki i gadał z nimi o tobie, będę ci kłamał potem będę ci zawracał w głowie do tego stopnia ze się we mnie zakochasz. Uszczęśliwię cie na jedna noc, ale na następny dzień będę cie porostu ignorować. Będę przychodził do ciebie tylko wtedy kiedy nie będę miał przyjaciół. A teraz najlepsza partią tego jest, że nie możesz nic zrobić, nic kompletnie nic a wiesz czemu? Bo się we mnie zakochałaś, głupia dziewczyno... ' ♥

dla świata możesz być nikim, dla kogoś całym światem. pamiętaj. ♥

Nie odwracaj się za siebie bo ci z przodu ktoś przyjebie ! :)

A: - chcesz mnie pogłaskać po głowie i dać buziaka w policzek?
eM: - policzki są zbyt blisko ust, jeszcze bym się poślizgnął...

- Spierdoliłam.
- Spierdolić to można się ze schodów, moja droga.

mówią,że masz wszystko, a Tobie zawsze czegoś brakuje.


 był od niej o 3 lata starszy. strasznie ją pociągał. nie widziała poza nim świata, mimo że nie widziała go nigdy na oczy. poznała go przez przypadek, w grze. kiedy już z nim była, czuła się zajebiście szczęśliwa. ich znajomość przeniosła się poza grę. zaczęli rozmawiać na skejpie, przez telefon. myślała że nic złego się nie może stać. myliła się. rozmawiali. nagle, niespodziewanie, zerwał. nie mogła uwierzyć,była w szoku. po kilku dniach, kiedy prawie doszła do siebie, zobaczyła że jej wybranek ma już inną. nagle coś się w niej złamało. tak jakby przez chwilę zamarła. mówiła że wszystko jest okej, życzyla im szczęścia, ale nikt nie wiedział, że naprawdę nie może tego znieść i coś rozpierdala ją od środka.

- ej, mam problem. chyba kocham gościa, który ma mnie totalnie w dupie. - napisz mi jego adres na kartce, ja pójdę poszukać dobrej siekiery. 

Świat się skurwił. Ty nie musisz !

 Pięcioletni chłopiec zapytał swojego przyjaciela czym jest przyjaźń? On odpowiedział: Przyjaźń jest wtedy, gdy codziennie kradniesz czekoladki z mojej torby, jednak wciąż trzymam je w tym samym miejscu.

 

Patrzę tak na ciebie i wiesz co ? gdy miałam 6 lat nigdy w życiu bym się w tobie nie zakochała . nie zakochałabym się w facecie , który przeklina , pali , nosi szerokie ubrania i ma wyjebane na ludzi i szkołę . ale nie mam sześciu lat i kocham cię . zajebiście mocno .

 

 To wszystko. Mam nadzieję, że się spodobało. Pozdrawiam.

13 komentarzy:

Fashion by Anita pisze...

Na razie mam tylko prezent ;)
Zapraszam na loterię:
http://fashion-by-anita.blogspot.com/

Unknown pisze...

- ej, mam problem. chyba kocham gościa, który ma mnie totalnie w dupie. - napisz mi jego adres na kartce, ja pójdę poszukać dobrej siekiery.

Kamiśka pisze...

Super ;*
Mogłabyś w którejś notce napisac więcej opisów o przyjaźni? : )
Zapraszam - http://koloryzyciax3.blogspot.com/

Throwlie pisze...

Świetny blog:D!
również obserwuje! :D

A. pisze...

super jak zawsze :D
zapraszam do mnie

Anonimowy pisze...

ja mojej mamusi kochanej kupiłam : rafaello, torebkę i najnowszą książkę nicolasa sparksa ;)

obserwuję i liczę na rewanżyk :)
http://just-call-me-louise.blogspot.com

Tomorrow pisze...

też obserwuję, fajne cytaty znajdujesz :)

oldkicz pisze...

niektóre cytaty bardzo fajne

Klaudia Kubaczyńska pisze...

fajne.;)

Karoline pisze...

;)))

patkaa ; d pisze...

Love it!!; *

aveganja pisze...

piękne opisy <3 :)

Margaret pisze...

Kiedy nowa notka u Ciebie? Daj znać koniecznie:))