wtorek, 8 maja 2012

Sto trzydzieści !

Przepraszam , że nie jest gotowe na poniedziałek. Ale w ostatnich dniach nie miałam za dużo czasu. Chciałam wam za to wynagrodzić, więc postanowiłam zrobić big notkę. Zapraszam.

Teraz , żeby być fajnym trzeba mieć w ręce jointa , fajki albo kieliszek. dla mnie to jest bez sensu i nie ogarniam tego sposobu na 'fajność'.




 Chcę po prostu, żebyś był mój. tak na każdą sekundę, minutę,
godzinę, dzień, rok, wiek - tak na zawsze. aż do śmierci.

Sądziłam, że jestem odporna na miłość, ale zjawiłeś się Ty. ;)


Proszę pani Jak Się Pisze My? Razem Czy Osobno?

Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj.. dziś. ♥


Zawsze możesz przecież popierdolić o odpowiedzialności, nawciskać mi kitów o rozsądku, a ja i tak Ci powiem, że mam to wszystko w dupie, że to wszystko gówno prawda. Przecież sam mi mówiłeś, że nie sparzysz się dopóki nie spróbujesz, pamiętasz?

Bądź moją kawą każdego poranka, bądź wiatrem w moich włosach, bądź moim ulubionym swetrem, bądź mój.

Życie składa się z mówienia DZIEŃ DOBRY ludziom, których nie lubimy i DO WIDZENIA ludziom, na których nam zależy.









Teraz jej nie szanujesz, a pomyśl sobie co byś czuł gdyby miał ją kto inny.

Nie mam Ciebie, nie mieszkam na Jamajce, nie mam koksu w szafkach, na ogródku nie posiadam plantacji marihuany i w mojej garderobie nie stoi dwieście par szpilek, ułożonych kolorystycznie obok siebie. Jestem w miejscu, które nie jest idealne, wśród ludzi, w których często wątpię i codziennie przydałoby się więcej hajsu, ale jestem w chuj szczęśliwa. Nie pytaj czemu, po prostu żyję lepiej niż Ty.

Ktoś kiedyś powiedział :' jeśli pomyślisz sobie życzenie, które nie może się spełnić, niebo będzie płakać'.Pewnej nocy zapragnęła, by ten którego kocha był jej. Uśmiechnęła się i zrobiła się śpiąca. I nigdy nie dowiedziała się, że padało całą noc.

 

Nie każdy jest idealny , ale każdy ma w sobie coś wyjątkowego ...

 

Pocałował Ją z nudów . Ona Go z miłości .

 

Nie wiesz jakie to uczucie toczyć bitwę o przegrane sprawy.

 

Mimo wszystkich błędów , nie cofnęłabym czasu . Wszyscy ludzie , których spotkałam są cząstką mnie . Gdybym zmieniła przeszłość nie byłabym sobą .

nie kocham go, ale chcę żeby był mój. bez sensu.

 

będziesz czuć nienawiść pieprzoną nienawiść do niego która będzie cie zabijać .

 

Czekałam na ten pieprzony moment kiedy przestane czuć do cb cokolwiek teraz nawet za tobą nie tęsknie nie mam żalu jesteś po prostu kolejną obojętną mi istotą która mnie mija .

To znowu wróciło, ale przyjebało mi w mordę dużo mocniej niż zazwyczaj .

 

owszem, moja duma jest zbyt wielka, by dać Ci kolejną szanse .

 

 Jeżeli dwoje ludzi decyduje się być ze sobą to znaczy, że od tej pory nie liczy się już " ja " lecz " my ". Liczą się wspólne potrzeby, wspólne plany, wspólne marzenia, wszystko staje się jednością. Z dwóch ciał powstaje jedna dusza, jedno serce. I nieważne czy to jest pierwsza miłość, druga czy dziesiąta, zawsze należy traktować ją jako jedyną, wyjątkową i niepowtarzalną, a przede wszystkim o s t a t n i ą.

potrzebuję kogoś. tylko nie byle kogo.

 

Ale Jeśli chodzi o miłość - jesteś po prostu zaślepiona

 

i żadne z was nie wie, co was do siebie ciągnie 

Czy kochałeś kiedyś kogoś tak bardzo, że ledwo mogłeś oddychać?

 

Cholernie mnie nienawidzi, a ja to kocham

 

przyznam, że byłem zadowolony, że to już koniec.

 

- Kochanie ! Wszystkiego Najlepszego ! ; D 

- O.O Dziękuję ! A jakie dziś mamy święto ? 

- To ty nie pamiętasz ? Co roku je obchodzimy .. każdy Ci wtedy składa życzenia ! 

- Moje urodziny są dopiero 9 października , a imieniny 8 maja .. nie rozumiem. 

- Dziś kochany też jest dzień frajera ! X D Więc chciałabym ci złożyć najserdeczniejsze życzenia ! X D W końcu obchodzimy to dwa razy w roku ! ; >  ( swój ) 

 

No i to wszystko na dziś. Mamy wtorek , więc spóźniłam się tylko jeden dzień. Mam nadzieję , że wam się podoba. Z kim chcecie następne fotografie ? Pozdrawiam. 

7 komentarzy:

Szalona kapelusznica xD pisze...

Bardzo ciekawy pomysł
Zapraszamy na naszego bloga za\e zdjęciami
http://fotografyxd.blogspot.com/
Pozdro:P

mistinguett pisze...

świetne zdjęcia ! ;) pozdrawiam

Joanna pisze...

super fotki :)

WeKaBlog pisze...

Extra fotki i opisy . Dziękuję za otagowanie, także ty również zostałaś otagowana przez nas . !
http://wekablogpf.blogspot.com/2012/05/tagowanie.html

Zapraszam ♥

Edixa pisze...

zdjęcia są fenomenalne :)

Magdalena Marszalik pisze...

niektore fajne:)

www.magdalenamarszalik.blogspot.com

Magdalena Marszalik pisze...

niektore fajne:)

www.magdalenamarszalik.blogspot.com