środa, 4 lipca 2012

Sto Piędziesiąt Dwa !

Cześć Wam ; DD Widzę, że już ponad 4,000 wejść. Dziś postanowiłam zrobić wam dużą notkę.

Najebany człowiek, to szczęśliwy człowiek ! X D

Nażarłaś się szczęścia to teraz rzygaj.

Czasami mam ochotę wyjść w nocy z domu, założyć słuchawki, puścić ulubioną piosenkę i iść w pizdu.
Zawiodłeś, na całej linii.

Wyglądała na silną osobę, twardo stąpającą po ziemi, Mającą wszystko pod kontrolą i nie mająca problemów. Jednak tkwiło w niej dziecko, Które desperacko potrzebowało zrozumienia i miłości.
Na świecie są dzieci które nie mają co jeść, które żyją w patologicznej rodzinie i jedynie co otrzymały od rodziców to codziennie awantury i bijatyki. matki które wychowują samotnie gromadkę dzieci bo straciły mężów. Młodzi ludzie którzy mają przed sobą całe życie jeżdżą na wózku, są tacy którzy nigdy nie zobaczyli świata na oczy, którzy nie mieli okazji usłyszeć głosu swoich bliskich. Są tacy którzy nie mają gdzie mieszkać i żywią się resztkami z koszów. A ty narzekasz na życie z powodu jednego nieudanego związku.

Rysujesz mi uśmiech każdą wiadomością.

Gimnazjum niszczy każdego.

Ludzie nie płaczą dlatego że są słabi. Płaczą dlatego, że zbyt długo byli silni.
Zawsze marzyłam o troskliwym, przystojnym, zabawnym, kochającym, odważnym, romantycznym, męskim facecie, który zabierał by mnie na długie spacery, od czasu do czasu podarowałby mi róże, który tuż po spotkaniu napisałby że już tęskni, który akceptował by mnie pomimo tak licznych wad, ale niestety, za każdym razem dostaję zmutowanego frajera który nie wie co to uczucia, a jedyne z czym kojarzy mu się związek to seks.

Chcę czuć, że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza, że mnie kochasz jak nikogo innego, że jak trzeba pójdziesz dla mnie na wojnę. Że mnie doceniasz i że jestem tą jedyną, dla której zrobiłbyś wszystko. ' <3





Naturalne? nie dla niej.



Ja po prostu mam dość , tych pieprzonych rozczarowań, każdego dnia


Całowałeś mnie. Przez chwilę poczułam się dla ciebie ważna. Na drugi dzień wszystko spieprzyłeś. Nawet nie próbowałeś tego naprawić . paradoks ?


-Rozuuuum! Dlaczego oni tacy są?
-Serce ,ale powiedz kto?
-Ci kolesie co ranią bez opamiętania te biedne dziewczyny.
-Oni nie robią tego celowo.
-A więc dlaczego?
-Po prostu bardzo często się gubią we własnym życiu

Chcesz to się staraj, nie chcesz - spierdalaj


Każda kłótnia uświadamiała jej, jak bardzo był dla niej ważny.

Dziesieć przykazań jak przeżyć rozstanie:

1) Nie okazuj uczuć.
2) Nie myśl o nim.
3) Nie czekaj na niego.
4) Nie zaczynaj rozmowy.
5) Nie wierz mu.
6) Nie chodź za nim.
7) Nie wysyłaj sms-ów.
8) Nie dzwoń.
9) Nie wspominaj.
10) Nie kochaj. 


Spieprzyliśmy to, przyznaj sam.

Kochaj mnie bez obawy, wierz mi i nie pytaj o nic. Pragnij mnie, lecz nie żądaj niczego. Chciej mnie bez granic, weź mnie jaką jestem. Pożądaj mnie bez zahamowań.

Nic tak nie krzywdzi jak przypadkowe słowa dające nadzieję.
To On ma oczy, którym ufam. To On ma ten dołek w policzku, którego tak bardzo ubóstwiam. To On który jako jedyny potrafi rozśmieszyć mnie kiedy płaczę. To On jest tym typkiem, który jara się każdym moim esemesem. To On zawsze odprowadza mnie pod same drzwi domu, tylko po to aby mieć pewność, że jestem bezpieczna. To On ten którego Kocham nad życie.   

Nic tak nie krzywdzi jak przypadkowe słowa dające nadzieję. 

Nie pierdol mi o ludziach, najpierw naucz się ich życia. 

Chciałabym wejść do Twojego mózgu, poszukać mojego imienia i sprawdzić jaką ma definicje. 

Złapałeś mnie za rękę i powiedziałeś, że cholernie za mną tęsknisz. Tak. To był bardzo ładny sen.

Bo mnie już wkurza , że zamiast mi śpiewać serenadę z różą w dupie , On myśli , że powie , że tęskni , a ja go kurwa o rękę poproszę! 

Nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa. czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół, usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać. 

Tak czasami w życiu jest, że nie każdy ma tyle szczęścia. 

Cel w życiu? Zbudować piękno,drewnianą ławkę i doczekać starości usiąść na niej i powiedzieć . " Wszystko co zrobiłam w życiu,zrobiłam najlepiej jak potrafiłam"
 

- Twój ojciec chyba był złodziejem bo skradł wszystkie gwiazdy z nieba i umieścił je w Twoich oczach !
-    A Twój był chyba rolnikiem, bo wyhodował takiego buraka !  X D 


Skąd masz wiedzieć kiedy to jest miłość? Kiedy odróżnić te prawdziwe uczucie od tego zwykłego i żałosnego zauroczenia ? Wtedy kiedy nie będziesz już się zastanawiać gdzie on jest bo będziesz to wiedzieć , kiedy nie będziesz płakać w poduszkę dlatego, że nie napisał ci sms na dobranoc. Kiedy będziesz się cieszyć z każdego jego uśmiechu , a kiedy będzie się śmiał poczujesz takie przyjemne uczucie w brzuchu. Kiedy będziesz potrafiła opierdolić go za każde karygodne słowo wypowiedziane w niewłaściwym momencie i będziesz miała to gdzieś czy się obrazi , wiedząc że i tak zaraz cię pocałuje. Kiedy jego życie będzie Twoim , a dzień bez myśli o nim nie będzie wchodził w grę... Kiedy stanie się Twoim powietrzem. Po prostu . 

Związek jest złożony z dwóch osób, ale niektóre szmaty nie umieją liczyć 

Chłopcy nie wiedzą jak bardzo jeden drobiazg może zranić dziewczynę

..i widzieć te najpiękniejsze iskierki w jego piwnych oczach , które tak kocham . być z nim , tak na zawsze , jak najbardziej realnie . 
Powiedz jej, jak bardzo ją podziwiasz. Kiedy się martwi przytul ją mocno. Wybierz ją spośród innych. Baw się jej włosami. Zdobywaj ją. Po prostu rozmawiaj z nią. Opowiadaj jej dowcipy. Podaruj jej kwiaty bez powodu. Trzymaj ją za rękę. Pozwól jej zasnąć w twoich ramionach. Pozwól jej się wykrzyczeć, a potem ją pocałuj. Powiedz, że wygląda pięknie. Jeśli jej smutno, zostań z nią, nawet jeśli nic nie mówi. Patrz jej w oczy i się uśmiechaj. Cmoknij ją w czoło. Tańcz z nią, nawet jeśli nie gra muzyka. Pocałuj ją w deszczu. A gdy się zakochasz - powiedz jej to .   

Jak byłam mała to miłość znaczyła dla mnie tyle, co gdzieś znaleziona stokrotka, która potem zwiędła, prawie nic. Miłość to była mama i tata, Ken i Barbie, książę i królewna. Kiedy ktoś się całował, robiłam śmieszną minkę, mówiłam "fuuj" i odwracałam głowę. Nie śniłam o niej, nawet nie myślałam. Nie chciałam, żeby jakiś chłopak mnie przytulał. Ważniejsze było układanie mebli w domku dla lalek i skakanie po kałużach... teraz wszystko się zmieniło. Kiedyś, nigdy nie oddałabym lizaka za spędzenie z Tobą czasu. Teraz, za 5 minut przy Tobie oddałabym cały świat. 

Poszliśmy na grób brata mojego chłopaka , minął rok od jego śmierci. Miał tylko jednego brata , byli ze sobą bardzo zżyci. Nagle zaczął opowiadać przy grobie o tym jaki był , że cholernie mu go brakuje i że nie wierzy że to się stało. Nagle zapadła cisza. Ja przytuliłam go mocno do siebie i powiedziałam ` nie martw się kochanie, on na pewno jest w tym lepszym świecie`  

Jestem pewna, że jutro od razu po otworzeniu oczu powiem : "jebana szkoła". 

Możesz krzyczeć. Możesz się fochać nawet pięć razy dziennie. Możesz być tak wredny jak zawsze. Możesz wychodzić z kumplami na piwo. Możesz spać od ściany. Możesz brać większą połową kołdry dla siebie. Możesz zabierać mnie na spacery w deszcz. Możesz wiecznie siedzieć w tekstach i bitach. Możesz dzwonić raz na trzy dni. Możesz całe dnie przesiadywać na ławce. Ja to wszystko zniosę, ale obiecaj mi, że będziesz - ok? 

W dzisiejszym świecie bardziej liczy się wygląd, a nie charakter.W dzisiejszym świecie wygrywa ładna dziwka niż normalna dziewczyna 

Przyjaźń? kiedy na 'spierdalaj' ona dalej idzie za Tobą,
Bo wie, że masz problem .


Bestia nie zmieni się w piękną, jeśli sama nie wierzy, że potrafi.

Życie jest piękne, tylko akurat nie moje.

-Co robisz? 
-Piszę reklamację. 
-A co Ci się zepsuło? 
-Mój facet. Miał być wysokim, romantycznym brunetem z nutką wrażliwości, a dostałam niskiego egoistę uzależnionego od kobiecych tyłków.

Jara mnie ta Twoja jebana zajebistość ! 

`Gdyby nie było jutra, pewnie zadzwoniłabym do Ciebie i powiedziała że zajebiście mi zależy. 

.Wczoraj było do dupy , dzisiaj jest do dupy , jutro pewnie też będzie do dupy
czyżby upragniona stabilizacja ? .


' Podaruj mi coś, czego nie zdobędę sama . ' ♥ 

Nikt nie mógł pojąc , czemu kochała Go nawet wtedy , gdy już wiedziała jakim jest skurwielem  

 
 I na koniec piosenka. Bardzo mi się podoba. Liczę na to, że wam też.

I to tyle. Podoba się ?  Pozdrawiam.
 

9 komentarzy:

nielegalna. pisze...

Najebany człowiek, to szczęśliwy człowiek ! X D
Hahahahhaha :d

Życie jest piękne, tylko akurat nie moje.
tia -,-
Jak zawsze fajne :D Zapraszam! ;*

Dajjjanka pisze...

Lubie Twojego bloga :)
Fajne rysunki i te trafne teksty :D

¢яαzу gιяℓ pisze...

Jak zawsze super teksty i czadowe zdjęcia :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

Zuula. pisze...

mega ...
kocham tą piosenkę ♥♥

A. pisze...

uwielbiam cię :D
"jara mnie twoja zajebistość "
czekam na nowe i zapraszam do mnie :D

Margots Story pisze...

Świetne *.*
Zapraszam do mnie. Obserwujemy? bo ja już. ;d

happy kitten ♥ pisze...

super teksty :D

Rosa.. pisze...

Uwielbiam wszystko co piszesz♥
zapraszam do mnie.

Focus of teen pisze...

świetne opisy . ; )


Zapraszam do mnie, mam nadzieje ,ze sie odwdzieczysz i takze go skomentujesz . : fomozyja.blogspot.com .baay . ; *