czwartek, 26 kwietnia 2012

Sto dwadyieđcia siedem !

Jak spodobał wam się taki układ to postanowiłam , że będę dodawać tak cały czas. Zapraszam.

W łóżku jestem dobra - potrafię spać godzinami. XD 

- No i tego fajna pogoda, słońce świeci i wiatr nie wieje, kocham Cię i nawet ciepło jest .. 
- Coo .? 
- No gadam, że ciepło jest .
Żyjesz, coś psujesz, żyjesz dalej ..
 jeden sms z tego numeru
powoduje meega smajla do reszty dnia ! ;)
kocham cię na zewnątrz , w środku i po bokach . ♥

To śmieszne, że kiedy przechodzę koło osoby za którą kiedyś oddałabym wszystko i traktowałam jak najlepszą  przyjaciółkę teraz się z nią nawet  nie witam, przechodzimy obok siebie bez słowa..

 chodź, pomalujemy drzwi czerwoną farbą aby miłość wiedziała gdzie przyjść .

 Masz cierpieć, Ty masz cierpieć..

Lubię Cię, reszcie chuj do tego.

Nie chcę więcej, daj mi siebie. :*




 Jednak jakiś głos w głowie nakazał jej w końcu się pozbierać. Nie robić mu tej pieprzonej satysfakcji.

Możesz sobie go wziąć, nie jest mi do niczego potrzebny.

Dobrze się z tym czujesz? Z kolejnym złamanym sercem na koncie?

 Uzależniasz, wiesz? <3

 Najtrudniejsze w samotności są wieczory, kiedy zdajesz sobie sprawę, że kolejny dzień tracisz, nie mając dla kogo go wykorzystać.



 żałuję, że w ogóle poznałam niektórych ludzi.

 Jeśli mieliśmy być przyjaciółmi to powinniśmy sobie ufać, przyjaźń do czegoś zobowiązuje, ale no dobra, pierdole.


Uwielbiam Twój uśmiech. <3

najgłębszy wdech szczęścia ! <3 

jebać wszystkich, którzy spierdolili z naszego życia bez wyjaśnienia . 


 każdego dnia, zanim wstanę z łóżka myślę o... śniadaniu! TAK! o śniadaniu, a nie o Tobie! 

pierdolę. mam lepszych wielbicieli od Ciebie. ';/ 




Dziś zrobiłam trochę więcej. Mam nadzieję , że wam się podoba. Z kim chcecie następne fotografie ? Pozdrawiam Kamila.

8 komentarzy:

selenka pisze...

Hej, bardzo podoba mi się Twój blog, już go obserwuję, czy Ty również mogłabyś obserwować mojego? http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

nateeekx33 pisze...

Hej fajnie tu u ciebie .;)

Wpadnij do mnie ;
http://alone-agian.blogspot.com/

tysiek. pisze...

ciekawiee tu ;D
obserwuje i zapraszam do sb! ^^

Edixa pisze...

Ładne zdjęcia

zapraszm do mnie ^^

nielegalna. pisze...

Super ; ) Dziękuję za obserwacje ;)

LoveOnlyYou pisze...

Bardzo się cieszę, że podoba Ci się mój blog :)
Twój tez jest czadowy :)
Super zdjęcia i opisy :>

Sówka81 pisze...

Masz dziewczyno wyobrażnie czasami łapie takie same klimaty. Będe cie obserować i zapraszam do siebie

Sówka81 pisze...

http://kobieta-po-30.blogspot.com/