wtorek, 24 kwietnia 2012

Sto dwadzieścia sześć !

Cześć :* Jedna dziewczyna " Jimjam " napisała w komentarzu , że lepiej by było jakbym dodawała w jednej notce więcej opisów .. , więc pomyślałam , że też tak będzie dobrze .. Na razie zrobię taką jedna jak będzie Wam się podobało będę cały czas tak dodawać. Pozdrawiam. ^ ^

nie jestem zajebiście idealna , popełniam błędy, krzywdzę ludzi, ale kiedy mówię "przepraszam'' lub ''kocham'' mówię serio , a nie kurwa na niby .




 Słowo "szczęście" myli mi się z twoim imieniem.

 Jak tak mają wyglądać te szczęśliwe lata nastolatki to pierdolę. Wolę być na emeryturze.



.. Bo ty lecisz na kurwy Kochanie na Kurwy . XD



Znasz to uczucie gdy jesteś szczęśliwa i nagle wszystko tracisz?

 Nigdy nie jest za późno, by wprowadzać do swojego życia miłość.



 Temat :  Ogarnąć się i zacząć wszystko od nowa.

 Nadchodzi w życiu taka chwila, gdzie stajemy i zadajemy sobie pytanie " Co dalej? " Którą ścieżką mam podążać? " Nie zatrzymuj się. Odpowiedz sama przyjdzie wraz ze ścieżką, którą podążasz. Gdy poczujesz pewien oddech na plecach usłyszysz " Kocham Cię " .

Mam nadzieję , że wam się podoba. Z kim chcecie następne fotografie ? Piszcie w komentarzu. A i przepraszam za ten pasek , ale nie wiem co się stało. Pozdrawiam.

8 komentarzy:

Jimjam pisze...

oo Tak Lepiej . ;*
Fajnie mi się czytało, a obrazki hmm może z site models? :P

Zacofana Mała pisze...

Zgadzam sie z Jimjam :D
Bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie : natkuuu.blogspot.com

Lili♥ pisze...

Słowo "szczęście" myli mi się z twoim imieniem.
to moje ulubione
Zapraszam do obserwatorów na moim blogu
(zbieram do 30 na moje urodziny 30stego )

Jimjam pisze...

Śliczne masz tło ^^
nowa notka u mnie. :)

Fashion by Anita pisze...

Super wpis

zapraszam do mnie:
http://fashion-by-anita.blogspot.com/

Malinka pisze...

bardzo fajny blog :D
będę tu częściej !
obserwuję zapraszam do siebie (dopiero zaczynam) : malinka-hs.blogspot.com

mała pisze...

bardzo fajny blog :)
zapraszam do mnie;p

nela.alen pisze...

.. Bo ty lecisz na kurwy Kochanie na Kurwy . XD Genialne :D