niedziela, 1 kwietnia 2012

Sto osiem !

No i mamy kwiecień.. ; ) A blog istnieje już od 27 dni. Mam nadzieję , że wam się podoba. Dziś wprowadziłam więcej zmian. Pierwsza jest taka , że będę dodawać o wiele więcej swoich opisów , a mniej z internetu. Zapraszam do wypełniania ankiety po prawej stronie. Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Jeśli ktoś będzie chciał dowiedzieć się więcej zapraszam- 40382548.


Dlaczego musiało mnie to spotkać ? Dlaczego on wybrał ją ? Chciałabym mu wszystko powiedzieć. Darze go wielkim uczuciem , ale coś mnie od niego odpycha. Ale co ? Sama nawet nie wiem. Nawet nie wiem czemu próbuję  o nim zapomnieć ... Może to i lepiej ? Ale oboje wiemy , że się w sobie zakochaliśmy , ale nikt nie jest w stanie rzucić się na odwagę , żeby to powiedzieć. Nie wiem czemu ? Może boimy się odrzucenia ? Zerwania kontaktów ?  Ale czy nie powinnam być chociaż w półowie szczęśliwa w końcu pozwoliłam na szczęście z kimś innym..

( swój ) 

Brak komentarzy: