sobota, 31 marca 2012

Sto siedem !

Kiedyś byłam grzeczna , dobrze wychowana , rzadko kłamałam , zawsze byłam wzorowym uczniem .. a teraz ? Ludzie się mnie wstydzą za moje zachowanie , cały czas kłamię , ledwo przechodzę do innej klasy , zaczęłam palić , ćpać .. a to dlaczego ? To przez tego pieprzonego gnojka , który zniszczył mi życie jednym zwykłym gestem .. ale ja się tym nie przejmuję , ponieważ wiedziałam , że tak będzie i wybierze tą lalkę .. Oczywiście po czasie zauważył jaka ona jest .. żałował , że w ogóle z nią zaczął być , prosił , żebym się z nim spotkała .. okej zgodziłam się .. błagał mnie żebym do niego wróciła .. zaprzeczyłam .. powiedziałam mu , że dużo od niego się nauczyłam i powiedziałam jedno krótkie słowo " Spierdalaj " . Odeszłam.
( swój )

2 komentarze:

Beautiful Duty pisze...

aha no fkat ;) w sumie troche sie domyslalam ale wolalam sie upewnic ;) a jeszcze jedno pytanie ^^ to co piszesz jest wymyslone czy ma odzwierciedlenie z Twoim prawdziwym zyciem

Beautiful Duty pisze...

ahaaa w ten sposob ;)) pytalam bo nie do konca wiedzialam jak to komneotwac;)