środa, 27 czerwca 2012

Sto Czterdzieści Dziewięć !

Cześć ; DD No już za 2 dni wakacje  ^^

Wkurwiają mnie ludzie, którzy są starsi i uważają, że skoro jestem jeszcze młoda to nic o życiu nie wiem. A jak na te swoje nastoletnie lata, przeszłam w chuj za dużo.

Telefon, kilka par spodni, spodenki, bluzki, bluzy, sweterki, szczoteczka, pasta, kosmetyki, wielka torba... czego więcej trzeba kobiecie w życiu? Tak, idioty, który będzie to wszystko kupował.
I nachodzą ją czasem straszne myśli, że woli umrzeć niż żyć tak jak teraz.

I jeszcze wierzę, że kiedyś zmądrzeję.

Wiem no, narozrabiałam.

Najważniejsza cecha chłopaka ? Szacunek do dziewczyny .

Sorry bejbe, nie ta liga.


Mówisz, że jest tylu innych facetów, masz racje, tylko że jest mały problem. Głęboko w dupie mam wszystkich facetów, Chcę Ciebie, nie kogoś innego, tylko Ciebie ! Chcę Twego uśmiechu, niewinnego spojrzenia, szyderczego uśmieszku, miliona i śmiesznych kłótni o to kto kocha bardziej... wiem znowu chcę za dużo, o wiele za dużo...
- Co robisz?
- Słucham.
- Czego ?
- Najmilszego głosu na świecie. <3


Wolałabym żebyś budził mnie pocałunkiem, a nie sms-em "Kurwa! Nie zdradzaj mnie z łóżkiem".
Kocham to nie słowo, to uczucie.

Jakbyś miała wyjebane, to byś nie mówiła że masz wyjebane, bo byś miała na to wyjebane .




I chuj Ci w pięty dla zachęty.


Weź wyjdź, ogarnij i wróć.

Walczę o swoje, na tym to polega.
Co z tego, że zerwiesz i podrzesz jego zdjęcie wiszące u mnie na drzwiach? Z serca mi go, mamo, nie wyrwiesz.

Zawsze znajdzie się dziewczyna ładniejsza od Ciebie, Twoje zadanie polega na tym,by znaleźć faceta, którego nie będzie to obchodzić.
Dzisiaj 'kocham cię', a jutro 'spierdalaj'

Czasem po prostu zaczyna się układać <3




Fajny jesteś, masz gdzie spać?

Po raz pierwszy od wielu lat zobaczyła siebie taką, jaką widzieli ją inni.

Wyspecjalizował się w udawaniu, że jest zajęty.

Weź mnie za rękę i zabierz na koniec świata, bez pieprzenia że nie znasz drogi.
Niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny, potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.

Nie dałabym rady bez tych ludzi, wiem.


Powinieneś ją przeprosić za wszystko co złe. Powinieneś mocno ją do siebie przytulić i obiecać, że 'kiedyś' nigdy się nie powtórzy, że przyszłość będzie lepsza. Ona na to zasługuję, bo uwierz, że kocha Cię swoim złamanym sercem bardziej niż nie jedna, która kiedykolwiek cię kochała. Przejrzyj idioto na oczy i zobacz, że znalazłeś diament wśród tandety, który zrobi wiele dla tej miłości. Przeproś ją, przeproś za łzy, ból w klatce piersiowej, ból duszy i te noce, które płynęły na zapominaniu Twojego uśmiechu i gestów. Przeproś za istnienie, które zadaję tyle cierpienia, pokaż, że ją szanujesz, że doceniasz i bez niej nie ma Ciebie. Ona na to zasługuję dupku.
Wiesz, najgorzej jest wtedy, gdy ta dziewczyna, która była najszczęśliwsza na świecie, ciągle płacze nie mogąc sprostać przeciwnościom losu, jakie ją spotkały. nie może jeść, spać, spotkać się z przyjaciółmi. boli ją każdy centymetr ciała, najmocniej w tych miejscach, które on dotykał. Najgorzej jest gdy go jeszcze kocha, a on ją ciągle krzywdzi. a ona nie potrafi go nie kochać, nie umie zapomnieć.



To tyle. Podoba się ?

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Podoba mi sie . ; D

miśka :* pisze...

świeeetne są *-*

Kara pisze...

świetny blog :)
obserwuję i liczę na to samo :P

Ludmila pisze...

;)

¢яαzу gιяℓ pisze...

Super są :D
Zdjęcia też ♥

Fashion by Anita pisze...

Świetna notka!
Dodaję i liczę na to samo u mnie:http://fashion-by-anita.blogspot.com/

Magdalen pisze...

bardzo się podoba <3
magdalenstyle.blogspot.com

nielegalna. pisze...

Ale fajnee ;D