sobota, 16 czerwca 2012

Sto Czterdzieści Pięć !

Cześć ! : >

tego co ty odpierdalasz miłością nazwać nie można .

jeśli wmawiasz sobie, że Ci nie zależy, to powodzenia

a teraz wypijmy za zdrowie wszystkich szczęśliwych ludzi, za facetów, którzy są wspaniali. za frajerów, którzy nie doceniają skarbu jakim jest kobieta. za rodziców. za braci i za siostry. i ostatni toast, wypijmy za miłość, może kiedyś zapuka też do naszych drzwi.

Ona w opisie : Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do mnie śpisz w nocy. Po chwili Jego opis : On spać nie może, bo Ją nadal kocha. .

Przegrany jest ten, któremu najbardziej zależy.

wiesz, czym jest szczęście. To nie jest coś, co można schować i wyjąć, kiedy ci znowu będzie potrzebne.

Czekam na Ciebie, wiesz?

Nie próbuj zapomnieć. Czas się z tym rozprawi.

Jeśli dziewczyna wybacza Ci po tym, jak ją zraniłeś i nadal pokazuje, jak bardzo jej zależy -to uwierz, koleś, to ta jedyna.

Nie żebym coś mówiła, ale kurde no , był ważny .

'I nie będę szukać szczęścia'

'Przyjmujemy miłość, jeżeli sądzimy , że na nią zasługujemy'

Ogarnij swój pierdolnik , bo stracisz tych , którzy są dla Ciebie naprawdę ważni.

szacunek. ? dam ci go tyle, ile dostałam od Ciebie.



Słabość naszego charakteru okazuje się przez nasze potknięcia w postępowaniu, które ranią i bolą innych ludzi

Codziennie zabijamy czyjeś nadzieje, marzenia i szczęście.

a ona postanowiła, sobie, że wygra wojnę z miłością. Że będzie walczyć aż do końca, że nie polegnie i się nie zakocha.

wszyscy chcą czuć, że kogoś obchodzą


obiecuję, że o mnie nie zapomnisz.

Bardzo często wkurwia mnie po prostu kolejny. dzień

i nagle uświadamiasz sobie, że On jest w tym wszystkim najważniejszy.

wiem, że postępuje głupio marząc o twojej miłości do mnie ale przecież nie ranię nikogo oprócz samej siebie.

teraz milczysz. znowu odezwiesz sie jak ułożę sobie życie.

Facet - gada, czasem wkurwia, kocha, denerwuje, całuje, przytula, daje ci powód do uśmiechu.

Pierdol rozum, bo to serca morderca .

być może ten rodzaj miłości, w który wierzę, jest po prostu nieosiągalny.

czasem to właśnie milczenie mówi najwięcej.

Wróciła do domu chwiejnym krokiem . Stojąc zapłakana w drzwiach z butelką wódki w ręku zobaczyła ją mama . Zsunęła się po ścianie wypowiadając : ' Mamo to wszystko przez niego , przepraszam ' . 

 . Hipnotyzujesz mnie ♥.

 To idź do niego. Powiedz, że go kochasz, że chcesz mu rodzić dzieci i przygotowywać chleb z salcesonem do roboty.

Przeciętna dziewczyna o zielonych oczach skrywała w sobie wiele miłości i ciepła, jednak przez otoczenie okryła się twardą skorupą, nie lubiła rozmawiać o swoich problemach i o tym, co się w niej kryje, unikała przyjaźni i ludzi, którzy pragnęli jej pomóc, starała się udawać bezuczuciową osobę. Miała duszę anioła, pomagała i starała się zrozumieć ludzi, dawała im to, czego jej najbardziej brakowało. Jednak nie wierzyła w Boga, tylko w ludzki intelekt i uczucia wyższe. 

Ja nic kurwa od Ciebie nie chce . Tylko mnie Kochaj do chuja. 

jeśli mu zależy to napisze... prawda? 



 - Dlaczego taka dziewczyna jak Ty nie ma chłopaka.?
- Bo taki chłopak jak Ty już ma dziewczynę.

ja to zrozumiem , ale wiesz , mój mózg jest chyba na tyle głupi , że na razie nie potrafi , tylko bez przerwy przypomina sobie jak to kiedyś było , cwaniak.

A wiec opisz mi tą Twoją miłość. Opowiedz mi jak to jest. Powiedz mi kurwa o tym dziwnym czymś przez co faceci przestają być facetami, to zjebane uczucie które sprawia,ze jakaś tam panienka staje się dla mężczyzny ważniejsza niż wszystko inne. Powiedz mi jak można nie jeść tylko z powodu myślenia o kimś aż do pojebania się w głowie, weź mi wytłumacz jak można płakać czy nie spać całymi nocami przez to,ze jakaś tępa dzida Cie olała czy pierwszy lepszy frajer zostawił Cię dla innej ? Weź mi to kurwa objaśnij bo ja tego nadal nie mogę ogarnąć. 

tobie wystarczył jeden dzień aby zapomniec . zapomniec wszystko co nas łączyło . wymazałeś mnie z pamięci tak jak gumka ołówek . jak korektor długopis . zapomniałeś . ty potrafisz . 


I to tyle. I zapraszam na mojego nowego bloga : *CLICK* 
Mam nadzieję , że spodoba się On Wam jak ten. Pozdrawiam.

3 komentarze:

Effy. pisze...

♥♥♥

Ewka pisze...

CUDOWNE <3<3

Yuuhi pisze...

fajne zdj skąd bierzesz ?