niedziela, 3 czerwca 2012

Sto Trzydzieści Osiem !

Cześć : D No już za 20 dni wakacje , bez wolnych .. ; D

Nie żebym coś do niej miała, ale nie lubie suki po prostu.

kochaj mnie nieustannie , jak zapalniczka ogień , jak sucha studnia wodę . <3 

Jesli masz wybierac między sercem a rozumiem to wybierz mame ona zewsze lepiej doradzi.



Potrafisz uzależnić , że przez Ciebie jestem ćpunem ♥

Nie, nie jestem wrażliwa. Czasami po prostu nie mam siły być arogancka.

Zaakceptuj chamstwo, zło, gniew, oburzenie, mękę, wariację, zaakceptuj mnie.

Z woli prawa dorosła, a w sercu nadal dziecko.

Tak , tak kolego , przy tobie wariuję ze szczęścia .♥

Idź dumnie przed siebie, życie to twoja scena I pierdol farmazony, które słyszysz na swój temat.

Czasami zastanawiam się, czy naprawdę odbieram świat w ten sam sposób, co inni.


On jara mnie bardziej niż frugo  ♥

Daj papierosa, nie marudź. Usiądę ci na kolanach, policzę pieprzyki na twarzy i szyi. To nic, że znam ich liczbę tak doskonale.

Poza tą małą chwilą słabości teatralnie mnie to jebie.

Pora wyciszyć emocje. Ogarnijmy ten syf.

Zaczyna mi się zdawać, że szczęście polubiło moje towarzystwo. ;)

- ja pierdole!
- kurwa nie przeklinaj !

bądź kimś, dla kogo słowo " kocham " będzie czymś więcej niż tylko głupim wyznaniem.




mam miłość, więc stwierdzam, że mam już wszystko.

Być czasem ponad i pierdolić skutki zmartwień.

Mieć wyjebane na wszystko, jak On.

Pewnej nocy księżyc, widząc jej samotność, zapytał:
- Nie męczy Cię to czekanie?
- Trochę. Ale nie mogę się poddać...
jeżeli go kochasz napisz 1. jeżeli masz na niego wyjebane napisz 2. jeżeli w chuj Ci na nim zależy napisz 3. jeżeli wybierasz wszystkie trzy opcje, jesteś pojebana.

I stała tam sama. Na moście. Zastanawiając się nad najważniejszym krokiem jej życia.

Ja mam kurwa swoje życie, moje życie to mój problem.

-obiecałeś , że pokażesz mi najpiękniejszą rzecz w świecie. - powiedziała obrażonym, smutnym głosem. -podejdź do lustra i spójrz w swoje oczy, widzisz .? to jest najpiękniejsza rzecz na świecie..-odpowiedział

Pomyśl chłopczyku realnie, ona jest w Tobie zakochana po uszy . Obudź się ! .. i przejrzyj na oczy, bo możesz ją stracić .

Próbuje ogarniać to wszystko bez ciebie.



Głupi ludzie myśleli, że uśmiecha się, ponieważ jest szczęśliwa. Uśmiechała się, bo jej życie właśnie pękło.

Ty to kurwa każdą kochasz




I może czasem jesteśmy głupie zakochując się tak na amen. Może czasem jesteśmy pojebane wierząc takim kretynom, którzy nie znają słowa miłość. I nawet jeśli to głupota, choć przez chwilę zapominamy o problemach i jesteśmy najszczęśliwszymi istotami pod słońcem.



I to tyle. Podoba się ?


11 komentarzy:

Throwlie pisze...

Boskie te zdjecia I swietne opisy :) swietna notka poprostu :D

Unknown pisze...

Potrafisz uzależnić , że przez Ciebie jestem ćpunem ♥

Szaleję w euforii przez twój każdy pocałunek <33
KOcham too ;d

Tomorrow pisze...

wakacje <3

Anonimowy pisze...

Świetne są te opisy ! <33
lubię je czytać, zapraszam. ^^

kolorowe-jutro pisze...

Świetne zdjecia ;) Zapraszam do siebie, ja dopiero zaczynam ;)
http://kolorowe-jutro.blogspot.com/

Wonderful. pisze...

oczywiście, że się podoba ! :D
czekam na następną^^

Effy. pisze...

zajebiste !!

In blue jeans pisze...

Wow, świetne zdjęcia! :) wakacje już tuż, tuż..

Patrycja W. pisze...

Pomyśl chłopczyku realnie, ona jest w Tobie zakochana po uszy . Obudź się ! .. i przejrzyj na oczy, bo możesz ją stracić . ;333

. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
. pisze...

Koń Rafał hehe
Pozdrawiam!
http://afterjanis.blogspot.com/