niedziela, 24 czerwca 2012

Sto Czterdzieści Osiem !

Cześć ; D

Kocham gdy się kłócimy i Ja ze łzami w oczach krzyczę -Pierdol się ! na co ty mi odpowiadasz -tylko z Tobą. < 3

Nie jestem obrażona, tylko jest mi kurwa przykro.



Dziś alkoholowi mówię stanowcze : Czemu nie! ;D

Masz znać swoją wartość, nie cenę.

'Ona taka Hey a on taki Nara '

Skoro taki z Ciebie debil, że nie potrafisz zrozumieć słów: 'zależy mi' to ja ci współczuję.

Urodziłam się suką. Umrę księżniczką. Zobaczysz.



- Sprawdziła Pani sprawdziany? - Nie, mam też innych uczniów. - Zapomniałem zadania domowego.. - DLACZEGO?! - bitch please, mam też innych nauczycieli.


"To pewne, że później czy prędzej ten świat się zjebie im bardziej Ty pierdolisz go tym bardziej on pierdoli Ciebie."

Skoro 'wszyscy faceci są tacy sami,' więc dlaczego kochasz tego jednego, a nie tysiąca innych?

Uczucia ? Jakie uczucia ? W tym świecie to słowo nie istnieje.

Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Jesteś tak dupodajną dziwką, że cie wszyscy wezmą.
Nie wszystko rozumiem, ale wszystko pamiętam.






Odpuścić to nie znaczy przestać kochać, tylko przestać walczyć.

"Jeśli dożyjesz stu lat, to ja chcę żyć sto lat minus jeden dzień, żebym nigdy nie musiał żyć bez Ciebie" ~Kubuś Puchatek
Marudź, narzekaj, czepiaj się, ale bądź.

Niby zapomnieliśmy, niby nie rozmawiamy, niby nie ma dla Nas tego co było, a gdy przychodzi co do czego, to okazuje się, że oby dwoje myślimy o sobie. 
23:23 - Kochasz? To w końcu się odezwij. Nie wiem, powiedz chociażby to głupie cześć. Cokolwiek... Daj mi poczuć, że jesteś. 



Co bóg złączył , niech człowiek rozpieerdala .  

Każdy facet, który się kobiecie podoba jest zajęty, albo jest gejem ewentualnie łamie jej serce... 


Pamiętam, gdy markerem napisałeś mi na nadgarstku ' forever ' . zaśmiałam się wtulając się w Twoje bezpieczne ramiona. czułam, że mam przy sobie cząstkę siebie. coś, co uzupełniało mnie i moje serce. później okazało się, że napis był tak trwały, jak twoje uczucie. 
Nie lubię niedziel, nienawidzę poniedziałków, wkurwiają mnie wtorki, denerwują środy, chcę przeżyć czwartek, ciągle myślę o piątku i kocham soboty.

Wkurwiam się. notorycznie chodzę wkurwiona, i pozdrawiam każdego kolesia środkowym palcem. nie zmuszam się do uśmiechu i nie maluję warg krwisto czerwoną szminką byleby tylko jakiś przydupas zwrócił na mnie uwagę. jestem zła na cały świat. najbardziej na pewnego mężczyznę, który ... wspominałam już, że jestem wkurwiona ? 

I to tyle. Podoba się ?

3 komentarze:

siema mamo pisze...

Dobre cytaty

my life my cookie pisze...

Świetny blog :)

zapraszam do mnie
mylifemycookie.blogspot.com

kejsys pisze...

Dobre inspiracje 15:)